WebMoney Transfer представляє нового віртуального асистента - бота зі штучним інтелектом

Міжнародна система розрахунків WebMoney Transfer презентувала чат-бота, який відповідатиме на питання про роботу системи в месенджері Telegram.

Електронний консультант має вигляд мурашки - одного із символів WebMoney. Бот зі штучним інтелектом наділений індивідуальними рисами характеру, почуттям гумору і здатністю до навчання та аналізу запитів користувачів.

Щоб розпочати чат ідентифікація не потрібна, достатньо додати @Webmoneybot до контактів і поставити питання. Для користувачів Telegram цей чат-бот стане підтримкою в "єдине вікно", надаючи миттєві консультації. В першу чергу він допоможе зорієнтуватися тим, хто тільки-но розпочав знайомство з системою. Досвідченим користувачам стане у нагоді інформація про останні новини.

У разі виникнення нестандартного запитання, яке потребуватиме звернення до персональних даних, бот спрямує вас до служби підтримки. 

Нагадаємо, що раніше вже було запущено десктопний аналог віртуального мурахи-помічника, який обробляє більше 50 тис. звернень щомісяця.

Новий віртуальний консультант може стати ще більше затребуваним форматом, адже не потребує входу на сайт і завжди "під рукою" в Telegram-месенджері.